I love you til the end

Jonna om When she was a girl, she expected the world:
Hej, jag vet att du kanske är upptagen med allt pluggande och sånt men jag undrar bara lite om sommarjobb... vet du hur man kan få tag i ett och jag hade för mig att man var tvungen att vara 16? :) /en stamtittare <3
Svar ; Hallå där! Kika runt på butiker eller mataffärer kanske i din närhet, kanske har du ett sommarställe och då kan det ju vara bra att kolla där också, skriv ett CV och gå personligen till dom och lämna det! Man kan få sommarjobb även om man inte är 16, men för att stå i kassan måste du vara 16 :)<3


sara om This is paralyzing:
Hej! Har läst din blogg väldigt länge och den är super bra! Låter som din helg kommer bli jättebra, är det tjejer som du umgås med på fritiden som du ska ha middag med och sedan fest? Kan du inte länka deras bloggar, ifall de har någon? Och ska ni ha fest alla 10 efter middagen? Ska ni dricka alkohol? kram <3
Svar : Hej och vad kul att höra! Vi är ett gäng här där jag bor, och deras gäng men vi tänkte att eftersom vi ändå alltid träffas dessa två gäng på fester m.m, så kunde det vara kul att slå ihop oss och ha lite roligt ihop! Några av tjejerna har jag spelat fotboll mot o.s.v :) 
Först ska vi äta gott och ha roligt och sedan fortsätter roligheterna mot fest! Alla ska dock inte med men de flesta! Alkoholen finns ju alltid på fester så det får man se. Kramis <3

Malins blogg
Thereses blogg
Saras blogg
Linneas blogg
Josefinas blogg
Elins blogg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0