Im not gonna show you twice

Anonym om Fortsättning på det jag sitter och skriver ; fortfarande för dom som orkar!:
Så sjukt grym är du! Lägg ut mer på den här "berättelsen" för den är sjukt bra och rolig att läsa! :)
Svar ; kul att du gillar det! Ska verkligen fortsätta :) Grejen är att den ska blandas med hennes minnen , och med nutid, om du förstår ! :) Tack så hemst mycket! :D

Louise om Fortsättning på det jag sitter och skriver ; fortfarande för dom som orkar!:
Du skriver väldigt fint och man blir riktigt inspirerad att börja skriva lite själv! Riktigt bra! ;)
Svar ; Tack så mycket! Det tycker jag verkligen du ska göra! :D

______________________________________________________________

Har myst på strandgatan ett bra tag med Clara och Tobias, mycket mycket trevligt! Drog både en fika och en nachotallrik så nu är jag mätt och go! Hyrde en film med som jag ska kolla nu med morsan och farsan, sedan ska jag bara päääsa i sängen och deppa över att min prins åker till varma Egypten inatt..

 

Detta köpte jag på överby i fredags! En tunika i ormskinnsmönster (myyycket fin) och en annan tröja som är ljusrosa, och lite lösögonfransar på det :) josefina tog också en lite grotesk-glad bild på mig i den ena tröjan!





Kommentarer
Postat av: kristiiiina

Hur mycket får i månadspeng? :) Och btw, du är sjukt bra på att skriva!!

2012-01-02 @ 22:21:06
Postat av: Anonym

Jag förstååår, men hur som helst sluta aldrig att skriva! :)

2012-01-03 @ 13:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0