//New in//








Fick köpt mig detta på torp : 
* Låga boots från Bianco
(mina andra från H&M gick sönder, kitkvalite och
det är ju behövligt fortfarande, i snön) 
* Dr.denim jeans från Carlings 
(som ska sys upp en decimeter, men dom är rysligt sköna och bra,
dock är dessa par lite högre i midjan men det funkade ändå 10 av 10,
då jag ska kolla på låg midja i Oslo nästa helg)
* Värmeskyddkräm från Loreal.
;kände att om ja nu fan ska ha långt hår så får jag väll vårda det som en bebis;

Nu har jag sån mensverk att jag snart avlider, så ska koka mig en kopp te,
sätta på lite Johnossi i högtalarna och sedan ta ett ryck och plocka ordning på mitt rum.
Får finbesök ikväll av en gammal barndomskompis. Mysigt!
Simma lugnt, så hörs vi sen. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart hitta du skorna och vad kosta dom :)?

2012-01-30 @ 12:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0