No matter how long it takes.

Anonym om Nytt år, nya möjligheter, nya problem, nya lösningar!:
Vet dina föräldrar om att du dricker? Om ja, berättade du för dom eller märkte dom de själva? Vad sa dom?
Om nej, hur håller du de hemligt?
Tack för en grym blogg, keep up the good work!
Svar: klurig fråga. Dom är la inte hur dumma som helst när ja säger att jag ska på fest, och dom har kommit på mig förut men asså man behöver inte dricka för att gå på fest eller att ha kul! :)
tack för fina läsare!

__________________________________________-

Kom nyss hem ifrån Tobias, han åker till Egypten på tisdag så det var sista gången jag såg honom nu innan han åker, och imorgon åker också Josefin till Egypten! Kommer sakna båda mina goingar väldigt mycket! :(
Hur som helst så är jag fett trött och schleten efter gårdagen. Som sagt var nyårafton väldigt bra och lyckad!
Imorgon kanske det blir att träffa clara, hoppas på det iallafall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0