Nytt år, nya möjligheter, nya problem, nya lösningar!

Hallå där!
Vaknade nyss av ett sms av min prins och ligger och gosar i hans tröjor han glömt lite här och var hos mig. Dom luktar ljuvligt.
Igår var en så jävla bra nyårsafton med massa fest, goa vänner, och gott käk! Hade velat vara med mina brudar men det gick inte så fick fira med massa andra goa människor!
Var lite struligt vart vi skulle men det löste sig bra och vid tolvslaget drog jag och tobias hem till han och såg på fyrverkerierna och skålade.
Sedan en låååång promenad till sandhem där mi madre och padre befann sig och sedan hemfärd hit.
Kunde knappast blivit ett bättre år, är så lycklig att jag har de finaste vännerna som jag haft så jävla kul med 2011 och att jag dessutom fann min Tobias. Längtar efter att starta ett nytt år, ska bli så sjukt kul!
Bilder från nyårsafton : - självklart är inte allt och alla folk med på bilderna men här är iaf några som fastnade!
image description
image description
image description
image description
image description
image description
image description
image description

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet dina föräldrar om att du dricker? Om ja, berättade du för dom eller märkte dom de själva? Vad sa dom?

Om nej, hur håller du de hemligt?

Tack för en grym blogg, keep up the good work!

2012-01-01 @ 12:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0