//Q//

Anonym om Jag kan göra allt för dig:
Hej! Vad skulle du rekomendera att jag ska göra om de är en kille jag gillar men inte vågar prata med. Jag antar att de är de typiskt gammla töntiga jag att jag inte vågar de men jag är väldigt blyg och har kanske inte den bästa sjävkänslan. Skulle vara jätte tacksam för svar! /en stamtittare
Svar : Hallå där! Det bästa jag kan rekommendera för din del, om du nu inte vågar prata med han. Skriv ett sms! Men jag lovar, om du berättar det för han på något sätt, det kommer kännas jättebra efteråt. Kanske en aning nervöst och pirrigt men då får du ju ett rakt och klart svar om han känner detsamma för dig!

 

anonym om Jag kan göra allt för dig:
Hej! Vad är det pinsammaste du har gjort?
Svar : Oj.. det pinsammaste jag gjort är nog när jag ramlade på gatan när ett par snygga killar gick förbi. Eller när jag var liten, då jag klättrade i fel mat-vagn och gubben som hade matvagnen frågade om jag verkligen kommit rätt.. haha!

 

Anna om Come and talk to me:
Hur ser den pjamasen ut? 
Hur fixar du ditt hår så de blir så vågigt och fint?? Du är väldigt fin du kajsa! :)
Kramkram
Svar : Det är bara ett par byxor dock, jättefina pyamasbyxor som jag fick av min prins! 
Jag har vågigt hår som mitt vanliga hår alltid, men vill jag få det extra vågigt som på bilden, så sover jag med inbakad fläta :) Tack så mycket! Kramis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0