Shoot for the stars, if it feels right

kristiiiina om Im not gonna show you twice:
Hur mycket får i månadspeng? :) Och btw, du är sjukt bra på att skriva!!
Svar ; 500 kr får jag in på kortet varje månad men det är olika :D 
____________________________________________________

Ligger och gosar i sängen nu och funderar på att kolla lite Gossip Girl. Det enda jag har haft i tankarna hela kvällen är att Tobias åker till Egypten i natt och även om det bara är en vecka så känns det så underligt ;/
Imorgon vet jag verkligen inte vad som händer, ska nog sova ut och dra ut på ännu en morgon.

Testade dessa ikväll! Det är som plåster som man sätter i ansiktet, väntar 15 min och sedan drar bort. På paketet står det att den ska ta med smutsen i pormaskarna m.m när man drar bort dom, och jag tycker det fungerade faktiskt! Två gånger i veckan ska man göra detta. Känns iallafall väldigt rent och fräscht efteråt!

Finns att köpa på Kicks, H&M och lite överallt :) kostar runt 50 lappen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0