Svar! - skriver om mig själv en annan dag.

Linnéa om Lights will guide you home:
Skulle inte du kunna berätta om din familj och dig själv och även din kille .
_________________________________________

Min familj består av en skara på 3 helt sjuka personer. 
Det är min Mamma Marie som jobbar på bank, en mycket knasig mamma som gillar romantiska komedier och att äta popcorn framför äntligen hemma, hon har en väldigt konstig humor men hon finns alltid där och är nästintill alltid glad! Hon gillar vin och är med i en vinförening där dom provar olika sorter m.m.
Sedan har vi min Pappa Joachim som är också en väldigt knasig typ. Jag och pappa är väldigt lika i sätten så vi tjaffsar rätt ofta om helt onödiga grejer, eftersom ingen av oss vägrar att ha fel. Han är väldigt självsäker och duktig på att fotografera (han har varit fotograf och ägt egen fotofirma) men nu för tillfället är han arbetslös. Men han är också oftast glad och gillar att hitta på nya grejer och umgås med familj och vänner. Han är också väldigt intresserad av vin & whiskey där han är med i två olika föreningar som håller på med sådant. Han är också mitt fotbollslags tränare! 
Min Syster Linn bor i Norge för tillfället och är nyss fyllda 20 år. Hon är min goa syster som jag alltid retats med och hon är en riktigt go prick. Hon har en pojkvän som heter Per och hon jobbar på dagis i Norge. Hon har också en väldigt konstig humor men hon hatar förändringar och är en sån som tycker " det ska vara som det alltid varit" . 

Min pojkvän Tobias aka Min prins är en väldigt glad kille som alltid sätter andra före han själv. Han spelar bandy på fritiden, träffar mig och hans vänner, och är med sin familj. Tobias är väldigt snygg (!!) och gillar mode och kläder överhuvudtaget. Han går byggprogrammet och ska nog välja Måleri eller Snickeri som inrikting. 
Tobias är den där perfekta pojkvännen som kommer med överaskningar, presenter, och säger kommentarer och komplimanger som är sådär underbara. Min prins helt enkelt! 

Jag älskar min familj och tobias väldigt mycket, även om det har sina stunder då allt känns skit, men en familj är en av de grejerna som är det finaste man har, så man ska ta vara på den! 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0