Kommer funka måste funka

Ni vet väll att era svar på era kommentarer hamnar liksom under eran kommentar, så letar ni efter mina svar så gå in på det inlägget ni kommenterade så står svaret där!
 
 Kom hem ifrån emilia för en stund sen, mådde inte så bra som sagt så kilade hemmåt. Något filmtittande blev det inte men massa snack och mysigt ändå! Nu ligger jag och lyssnar lite på regnet utanför och ska försöka sova så mycket jag kan inatt, med tanke på att jag inte sov något igår natt..
Emilia fyller år imorn också, gosetjejen. 
Vi hörs imorn, ciao!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte lägga upp en del kommentarer som inlägg i alla fall ? tycker även de är roligt att läsa men kommer inte titta kommentarer eftersom man inte vet var och när folk skrivit ! :)

Svar: jo det kan jag göra :)
Kajsa

2012-07-12 @ 11:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0