//Q&A//

A :
Vad ska du och din kille göra när ni har haft 1 år tillsammans? :) 
Hur ofta brukar ni göra "det"? 
Håller du på med någon sport? 
Hur lång är du&hur Mycket väger du? :)
Svar: Oj.. jag vet inte faktiskt! Känns som om vi alltid sagt att just DÅ ska vi göra massor av saker men nu när vi snart är där vet jag ärligt inte. Hans mamma har sagt att vi+hon ska gå på restaurang, och så blir det väll en massa mys på det, ska nog köpa något till Tobias också, vi får se helt enkelt och jag kommer dela mig mig av den speciella dagen här på bloggen också!
Det är väldigt olika hur mycket och ofta vi har sex, ingenting jag sitter och räknar på direkt.  Jag går i fotboll och har spelat det sedan jag var ungefär 7 år tror jag, har dock problem med mina hälar vilket har gjort att jag både tröttnat mycket och kan inte spela så mycket som jag vill och borde :/
Jag är jättekort, ca 156 cm och väger 43 kg.

Anonym:
Vad har du för bikini som används i sommar? Vad använder du för rengöring och sånt mot ansiktet? Vart brukar du köpa dinna kläder?
Svar: Se bilderna för svar! (använder ltie andra gamla bikinis med men mest denna nya jag köpte i år) : Jag köper ofta mina kläder på tex HM, Gina Tricot, Bikbok, m.m.

 

Anonym:
Hej Kajsa! Hur lång är du? Vad är du mest och minst nöjd med i ditt utseende? Dina tre bästa vänner med beskrivningar? Håller Tobias på med någon speciell sport/hobby? Hur många par converse har du och hur ser de ut? Vilken är din favoritlåt och favoritartist?
Svar: Är ca 156 cm tror jag. Mest nöjd är jag nog med min rumpa, haha. Minst nöjd är jag med min hy och min huvudform. Tobias spelar bandy i Gripen BK! Jag har tre par converse jag använder, sedan har jag ett dussin tal med slitna och gamla som ligger i garderoben och dammar, men de jag använder är ett par mörkblå höga, de klassiska vita med blåa och röda streck där nere höga , och svarta låga!Min absoluta favoritlåt är denna, och favoritartist vet jag inte riktigt faktiskt! 


Julia:
Hur gammal är Tobias? Vilken linje går han på?
Svar: Tobias är 95a, alltså ett år äldre än mig, 17 år! Han går byggprogramet och ska nu välja inrikting till måleri!

Jenna:
Kan du inte lägga upp någon ny cover på youtube snart? du sjunger ju jättefint! :) vad ska du gå på för linje på gymnasiet?
Svar: Jag lade alldeles nyss upp en video på min facebook men den är ju svår för er att se, ska försöka fixa så jag kan få upp den här på bloggen också! Tack så mycket !
Jag ska gå ekonomiprogrammet på Magnus Åbergsgymnasiet!

Filippa: Hejsan! Läser du cirkeln-serien? Om inte, gör det, för den är jättebra! 
Svar: Hallå! Nej det gör jag inte, har aldrig hört talas om den serien heller men det ska jag verkligen ta mig en titt på, tack för tipset! 

Klara: 
Vad vill du jobba med? 
Svar: Jag har verkligen ingen aning, kanske mäklare eller arkitekt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0