//Q&A av de senaste kommentarerna//

Sophie Om: Somewhere lost in emptiness
Hej! Jag har en fråga , Vet inte riktigt hur jag ska förmedla mig . Men men. Snackar du och Tobias varje dag? Liksom typ, sms ringer eller liknande eller kan det gå en dag utan att ni hörs av? Hur var det i början med det? Hoppas du förstod! Jätte bra blogg ! Kram

Svar : Det är lite olika om hur mycket vi just snackar men vi hörs av varje dag på något sätt, är det inte i ett telefonsamtal så är det sms. Egentligen kan vi snacka lite för mycket ibland men det har blivit en ren vana sen vi var typ nykära och snackade hela tiden. Dock är jag glad över att vi inte började hålla på via sms, utan att vi träffades helt random och det tog en tid innan vi ens hade varandras nummer, så det var väldigt skönt. Men efter det smsade vi jämt och sånt, men sånt där tar död på förhållandet en del, så man får försöka minska det och liksom, en dag inser man att det kanske inte är så viktigt att veta vad man gör hela hela tiden. om du förstår :) 
Men det är ju olika, om vi båda varit ute på en kväll så kanske vi inte ens hörs av fören kvällen efter, för att båda är trötta osv. eller så träffas vi och då kan vi ju prata om det vi inte snackat om på sms eller telefon, de e ju inte så djupa samtal man har på sms liksom :) 
Kramis på dig!

 

Anonym Om: Du som undrade om ”tjej-egoboost-krönikan
Din krönika är verkligen toppen bra! Du är sp duktig på att skriva. Du har en jätte fin blogg också! :)
Svar:  Tack så mycket! :D 



Anonym Om: //Want this tisha//
Vet du vart den är ifrån?
Svar: chicy.com !


sofia Om: This is paralyzing
hej, ville bara säga tack!! jag läser din blogg och hittade inlägget där du tipsade om vitamin b5 tabletterna mot dålig hy. jag har haft problemhud i snart 3 år och jag visste knappt vad jag skulle göra längre för ingenting verkade hjälpa.. nu sminkar jag mig nästan aldrig längre och det har jag dig att tacka för! dom funkar hur bra som helst och mitt självförtroende är mycket bättre igen. tack :')

Svar: åh gud vad glad jag blir när jag läser det här. Så kul att verkligen kunna hjälpa till, och jag vet hur glad man blir när någonting verkligen hjälper. De där tabletterna är rena paradiset för problemhud och det vet jag också eftersom jag också hade det, så glad för din skull verkligen! Kramisar på dig!

 

Lisa om: //Sneak peak//
vad har du för kamera? systemkamera? nån du kan rekomedera?
Svar: jag har en Nikon D60, den är suverän, dock har jag efter flera år inte riktigt lärt mig den helt för tar mig aldrig tiden, finns så mkt man kan lära sig egentligen. Men satsa på Nikon eller Canon! Kan vara väldigt klumpigt ibland att ha en stor systemkamera, finns mindre kompakta kameror från både Canon och Nikon eller typ Sony som är som systemkameror men mer digitalliknande och mindre. :)

 

Stina om: She comes and go like no one can
Hur mycket kostade högtalarna? Och vart är den köpt? Grym blogg har du, fortsätt så! :)
Svar: högtalaren kostar 2500 har jag för mig och vi köpte den på siba! dock ska dom sluta sälja den på siba och komma in med en nyare modell men det går säkert fixa en likadan någonstans om man inte vill vänta på den nya modellen :) Mediamarkt säljer ut sina för 1500 så kolla där! (vi såg det några dagar efter ;/ )
Tack så mycket !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0