This means war

Åt gott på o'learys med familjen och var alldeles mätt och go när vi kom hem, hyrde med oss lite film också varav vi såg en ny film som hette This means war , riktigt bra och rolig film, ett tips! 
Och snyggingarna i filmen ska vi inte prata om! 
Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, kanske träffar josefin en stund eftersom hon åker till turklandet snart, Tobias kommer också hem så jag hoppas jag får träffa honom också, om inte så fyller han ju år på måndag så då träffar jag ju honom. 

Hoppas ni haft en bra kväll, ciao!

Kolla på han liksom..
 




Kommentarer
Postat av: Ebba möller

hej kajsa.
jag har en fråga som jag vill ställa.. hur blanaserar du mellan din pojkvän, vänner och familjen?
kram kram

Svar: hej! oj vilken svår fråga.. jag vet ärligt inte. Om man inte tänker på det så mycket brukar det lägga sig rätt bra och allting passar ihop. Familjen träffar jag ju varje dag ungefär, och om inte så är det väll när jag sover hos tobias. Men när han sover här eller när vi är här så umgås vi ofta med min familj, kollar film, äter, you name it.Vännerna träffar jag också , tobias har ju vänner också som han behöver träffa och man får ju inte ge upp sina vänner så vi har våra dagar då vi är med vänner och sånt, ingen bestämd dag men det brukar oftast bli så att när han är med sina vänner är jag med mina och tvärtom. Sen så festar vi allihopas vänner ihop och då träffas alla. Det är så svårt att svara på hur man liksom balenserar upp allting men det brukar som sagt bara bli bra! man får inte tänka så mycket, då tror jag att det blir en flopp av allting.
kramis!
Kajsa

2012-07-29 @ 04:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0