Kvällens sista cigarett

ph; bara för att visa att ja ska ha långklänningen imorn på avslutningen med.

Efter en oerhört dålig uppdatering här på bloggen skriver jag nu ett litet förlåt. 
Har haft så mycket att göra!
Igår hade vi avslutningsfest och fyfan va vi hade det roligt. Skrattade, dansade och bara levde för kvällen. Vid halv 2 tiden la sig en trött Kajsa intill Clara och stensomnade.

Idag har jag ;
* fått panik över att vi slutar 9an
*mått illa av brakfikan i skolan
*solat solarium och blivit äckligt brun
*tagit det lugnt med älsk
*tagit det absolut lugnt hemma.

Imorgon slutar vi 9an, så jävla sjukt. Kommer gråta som en bebis och dessutom vara så jävla glad och lycklig. Vet inte vad jag ska ta mig till med all den glädje som finns i min lilla smala kropp just nu. Helt fucking amazing, är så stolt över mig själv och mina betyg. Och imorgon är det sista gången jag sitter tillsammans med min klass och räknar ner till ett sommarlov. SÅ JÄVLA SJUKT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0