Uppdate


Friends in action !
Hinner knappt med bloggen nu när jag jobbar. "Vad fan, hon jobbar la inte hela dagarna" tänker la ni nu, men nej jag slutar kl 16.00 men efter det är det nästan så att man vill lägga sig på bilvägen utanför och hoppas att en stor långtradare åker över en. Så jävla slut i kroppen och det värker på ställen jag knappt trodde det kunde göra ont i!

Inatt sover jag iaf hos älskling då hans mamma också kan skjutsa mig till jobbet, så slipper jag gå upp 05.00 och ta buss härifrån, (oerhört jobbigt men även lite mysigt att se solen gå upp och lyssna på Linnros)
Hoppas ni förgyller era första dagar på sommarjobbet, en annan får slita :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0