//Q&A//

emma om You didn't have to cut me off:
Tycker du att det är snyggt med jeansjacka till jeansbyxor eller blir det för mycket jeans? Hur ska du matcha din jeansjacka i vår? Kram! :)
Svar : Jag själv har väldigt svårt för just matchningen med jeans och jeans, vissa får verkligen till det, men jag tycker det är läskigt att exprimentera det ibland , då man kan se ut som en
rockabilly-jeans-raggare, haha. Men det beror på helt hur man gör! Jag ska nog mest ha min jeansjacka/jeanshood till svarta jeans eller något, kanske man kan inskaffa sig en svart t-shirt klänning eller något liknande och ha den över. Jag använder den inte så ofta, men ska definitivt försöka göra det!

Anonym om Ärlighet Respekt & Kärlek:
VART IFRÅN?
Svar ; Gina T !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0