Dry my eye so you wont know, dry my eye so i wont show

Pluggar lite glosor och ska snart bege mig mot N3 där jag ska sjunga på soloaftonen idag igen. Idag blir det lykke li, lite nervös för är inte helt 100 på texten men som ni ser har ja skrivit upp den så fint ;) eller?
Är hur trött som helst idag, sov knappt något inatt och tanken på en skoldag imorgon får mig att må illa, orkar verkligen inte.. men de e väll bara att bita ihop. Vi hörs senare! 
Föresten kan jag tipsa er lite om en lite småmysig serie som går på svtplay, den heter portkod 1321.. lite småkul även om den är rätt töntig, men avnsitten är bara 10 min lång om man har tråkigt på bussen eller rasterna i skolan! 
Så kika in på svtplay.se

Vi hörs sen! Ciao 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0