//Q&A//

Hej Kajsa! Jag har en fråga.. när du har såna här "tjejkvällar", hur brukar du göra med dina föräldrar då? Om dom är hemma, brukar dom inte va i vägen och "störa" då? Eller ser du till så att du har såna här kvällar när dina föräldrar är borta?Sen undrar jag också.. var får du alla pengar ifrån?! Du verkar köpa nya saker hela tiden..;) får du ditt barnbidrag varje månad själv eller får du pengar när du fyller år?:) din blogg är superbra, och du inspirerar verkligen mig! Go Kajsa!! ;D 
förresten, kan du inte göra ett videoinlägg nån gång där du och din pojkvän svarar på frågor Som läsarna har skickat in som handlar om er?:) det skulle va jätteroligt!!:)

Svar : Hej! Oftast när jag har tjejkvällar eller lite småpartaj här hemma så brukar jag göra mig av med mina föräldrar, haha, nämen tycker de e bäst när dom inte är hemma och strosar runt. Då får dom gå på krogen eller något sålänge, eller så tajmar ja in det helt enkelt med ngn helg jag vet att dom inte är hemma. (men frågar alltid om lov ändå).  
Mina pengar får jag från mitt studiebidrag, det är inte så mycket så man får liksom prioritera vad man ska lägga pengar på. Oftast så om man är med mamma och shoppar betalar hon en del och det viktigaste typ som jackor,skor m.m. Medans jag köper allt "onödigt" haha. Jag får mitt studebidrag varje månad.  Tack för att du läser bloggen och vad roligt att du tycker så! Jättekul verkligen! Dock tror jag inte riktigt de där med videoinlägg med Tobias hade blivit någon större hit eftersom han inte gillar att vistas så mycket här på bloggen och sådant.. annars får jag väll göra ett videoinlägg själv där jag svarar på frågorna! :) 
Kramis! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0