sjuka jävla värd

Läser lite om en våldtäkt som skedde i helgen här i Trollhättan, inte den första och tror absolut inte det kommer vara den sista heller. Ilskan bara kokar inom mig, vilken jävla sjuk värld vi lever i?! Man blir både orolig, rädd, eftertänksam åt allt här i den här staden då man inte ens kan gå hem från vänner, stå på busstorget eller någonting  såfort mörkret fallit.. alltid ska man behöva kolla sig åt sidan, höger vänster och bakom axeln i hopp om att man inte skulle bli ett offer för kvällen. Liksom, hur sjukt låter och är inte det? 
Nu säger jag inte att vi bor i ett samhälle där det kryllar av kriminella män men våldtäkter är inget nytt här iallafall. 

Och är det inte sjukt, hur en människa helt ärligt njuter av att överfalla en tjej som inte ens vill ha sex med en. Hur kan man vara så sinnessjuk och ens ha sex med någon som inte vill ha det tillbaka. Hur man kan ligga där och koppla bort de dova skriken. Jag blir så jävla rädd och arg av allt det här. Finns så sjuka och skadade människor i denna värld helt enkelt. De nästan värsta av allt ; hur fan kan man komma på att man är lite sugen och kåt under sin promenad hem kl 3 på natten? Så sugen att man gör vad som helst. SÅ sinnessjukt. 

Det läskiga är att man vet så väl att allt de här kan hända mig själv, någon som står en nära, en släkting, vem som helst. Jag är ju inte bara orolig för mig själv, utan för allihop. Nästan så man kunde säga till alla att stanna inne. Men ska det verkligen behöva vara så? Ska man inte kunna gå i säkerhet hem till sig, även om det bara gäller några meter eller två. Nej tydligen inte. Jag vet inte hur många gånger jag tagit upp telefonen och rent ut sagt låtsas prata med någon för att jag är livrädd att personen som går bakom mig kommer göra något med mig. Ska det vara så?! 

Polisen söker nu vittnen till den man som våldtog denna tjejen i Talldungen i  helgen, I Trollhättan. Så om ni sett något så hör av er dit, jag menar, jag kan ju inte vara ensam om som vill spärra in den där jäveln. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill bara tillägga att jag hörde att mannen/männen som överföll henne, hade tydligen stoppat upp saker i hennes underliv. Det var så allvarligt att hon fick operera bort/ut dom på sjukhuset. (Vet inte själv om det är sant.) Sikka jävla drägg!!

Svar: Hörde också detta.. helt jävla sjukt. Förstår inte hur sånna människor ens orkar leva med sig själva..
Kajsa

2012-11-08 @ 21:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0