Stockholm serenad

Hej på er!
Efter skolan startade jag mitt bröd-bak och sedan kom josefina förbi, blev en del svängar till köket till brödet och jäsningen men efter en timma eller två var äntligen brödet klart och riktigt gott blev det! Mums! Sedan har jag och josefina bara snackat lite och catchat upp lite. Trevligt trevligt. Nu har jag precis duschat och det tog ju sin lilla tid kan man säga, all hårspray och grejer igår som dom hade i håret la sig liksom som en hinna så efter många om och men var allting äntligen ute och nu ligger jag med hårinpackning som jag också ska sova med. Mitt hår kan ju vara allt annat än smutsigt nu iallafall ;) Imorgon är det fredag oh det känns helt underbart. Men vi hörs imorn helt enkelt för nu blir det att sova sova sova. Ciao!


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad använder du för hårinpackningar? Kram :)

Svar: Kebelo Hairsystem och Born Again - Kevin Murphy :)
Kajsa

2012-11-15 @ 22:37:15
Postat av: Karin

Var har du köpt polotröjan? :*

Svar: H&M! :)
Kajsa

2012-11-16 @ 13:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0