22:06

Kom precis hem ifrån stan och emilia. Hade bokat bord idag med mina pinglor på Pitcher's där vi åt grymt god mat, pratade, skrattade och hade en mycket trevlig tisdagkväll! Innan detta idag har jag vaknat upp hos tobias, degat extra länge i sängen med honom och sedan tog jag tag i livet lite och åkte till överby och lämnade ett CV. 

Imorgon ska jag, josefin och emilia ta en liten tripp till göteborg! Får se om jag får med mig ngt hem, ska egentligen spara pengarna till Linköping till helgen och shoppa där och så men kanske får med mig ngt hem från göteborg ändå, det är ju trots allt göteborg vi snackar om ;) 
Hörs imorn om jag hinner, ciao! 


 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!
Vad är ett CV? :S

Svar: Ett typ långt brev där man skriver om sig själv, jobberfarenheter och typ varför man just ska bli anställd m.m.. svårt att förklara. googla!
Kajsa

2012-11-03 @ 16:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0