Dont you dare

Haft en underbar och mysig dag med älskling. Vi gjorde verkligen ingenting speciellt men det är så skönt att bara ha sånna dagar ibland, och ännu bättre med någon man älskar väldigt mycket! Låg mest och myste och pratade och åt gott som sagt. Nu ska jag krypa ner i sängen och imorgon ska jag dock göra annat, ska lägga hela min energi och själ åt allt plugg och bara ha en sån där rå-plugg dag.. urk men nödvändigt. 
Men får se de på den positiva sidan, om 4 dagar ligger jag på playan.
Hörs imorn, ciao! 

Fem saker ni inte visste om mig:

* Drömmer ofta drömmar som sedan händer irl
 
* Är väldigt känslig

* När jag var liten var jag knappt en tjej, var som en kille och trodde till och
med att jag var en kille. Kissade stående ibland... den ni! 

* Har svårt för att sitta still. Måste alltid trumma på något, vagga med foten, pilla i håret, u name it

* Har typ tix att varje gång jag går i en uppförsbacke så måste jag bita mig i läppen.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0