Fuck off thursday

Den här dagen suger balle. Har lyckats tappa min iphone som ni såg förut, mattelektionen var bajstråkig, psykologi prov, på lunchen i min fil inkluderade det ett långt saftigt hårstrå, och ja, dagen är skit helt enkelt. Det enda som är positivt är att vi blev lediga imorgon eftersom vi bara hade en tråkig lektion så vi fick vara hemma istället. Men jag ska ändå traska dit en stund och göra ett glosförhör och sedan är jag fri som en fågel. 

Nu ska jag glosträna lite och sedan vid 4 ska jag förbi tobias syster och hjälpa dom lite i den nya lägenheten, kanske också åker till gymmet senare och drar ett rump-pass. Får se helt enkelt! Vi hörs , ciao! 

Så här glad är jag idag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0