Saturday night

Lite bilder från igår och längst ner en bild på mig i mitt nyslingade hår!
Igår myste vi och bara tog de lugnt och kusinerna var trötta så inga speciella svårigheter att passa dom. Somnade tidigt och gick upp tidigt och åkte spårvagnen in till stan med älsklingen och åt lite frukost i stan och shoppade lite. Sedan gick jag iväg mot salongen där mina kusiners morsi skulle klippa mig och slinga mig och daaamn va nöjd jag är. Kunde inte blivit bättre! Har nog aldrig varit så här glad och nöjd med en klippning!

Nu ska jag börja fixa mig inför kvällens festligheter, först tjejmiddag hos min fina underbara malin som fyller år på måndag och sedan ska vi nog vidare på lite partaj med härligt folk. Vi hörs av! Ciaoooo! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0