Smells like teen spirit

Åkte till överby med mamma en liten stund förut, fick med mig lite saker hem men det får ni se imorgon. Sedan tog jag en promenad med emilia och snackade om gårdagen och pratade bara, fint väder är det idag med! Asgött med lite soligt höstväder. Åt sedan lite god mat med familjen som ni ser på bilden. Nu ikväll ska jag nog tappa upp ett bad, ta inpackning och mysa till det. Har så ont i huvudet och då är det skönt att bara koppla av med ett bad. Så vi hörs sen! 
Ciao 
 

Kommentarer
Postat av: anonym

har en fråga till dig! när det kommer till förhållanden, hur svartsjuk är du av dig? :) fin blogg:)

Svar: Jag kan bli ganska svartsjuk, men oftast överreagerar man. Det hade varit konstigt om man inte blev svartsjuk tycker jag.. på en skala 1-10 är jag nog en 7a på svartsjuka ;)
Kajsa

2012-10-07 @ 18:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0