There aint no diamonds

Hallå där! 
kom precis hem från skolan och har haft en skrivning i engelska idag som var rätt viktig, kändes ändå bra och hoppas på det bästa! Har även sprungit två km på idrotten och efter gårdagens träning var det tungt.. Men nu är jag hemma och ska äta lite och ladda om lite och sedan åka till solosången och sjunga av mig lite stress. Efter det hem till tobias och mysa lite. Behöver det känner jag. 
Men vi höres senare och ska försöka svara på era frågor så fort jag hinner! 
Ciao 

angry birds eller? 



Kommentarer
Postat av: anonym

Var har du köpt halsbandet?:)

Svar: det är ifrån en smyckesbutik i stan, som säljer Efva atling smycken :)
Kajsa

2012-10-02 @ 15:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0