You wanna be a start of something

Kom precis hem från skolan och luktar god mat i hela köket som pappa fixar. Mums! Ska äta och sedan kanske dra mig mot gymmet lite, får se för är lite förkyld. Köpte också goda donuts hem till mig, mammi och pappi påväg hem som ja ska mumsa på. Lite måste man unna sig ibland! Annars händer ingenting speciellt idag. På fredag ska jag och älskling efter skolan åka till Göteborg för att jag ska klippa mig och slinga mig, i utbyte med att vi passar mina småkusiner (deras mamma är frissa) så det ska bli en mysig helg! Vi sover även där och åker hem på lördag, och på lördag kväll är jag bjuden till underbaraste Malin för hon fyller år och ska ha lite tjejmiddag. Kommer bli en bra helg helt enkelt! Men vi hörs senare, ciao! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0