Autumn

Har krypit ner i sängen och ligger och tänker lite. Imorgon är det 1a oktober och en riktig höstmånad tar fart, även om jag inte gillar kyla så känns det faktiskt helt okej att välkomna hösten, lite mysiga halsdukar, mycket te i sängen, mysiga kvällspromenader, filmkvällar, u name it. Och självklart, om 14 dagar åker jag till turkiet, ska bli så jävla skönt. Inte bara att få sola m.m utan att bara komma bort lite. Fast ja ska ju såklart sola en hel del med, ska vara riktigt brun när ja kommer hem har jag bestämt mig. Så nu är de bara köra på i två veckor, den 9onde firar jag och tobias 14 månader, helt otroligt. Har mycket att se fram emot helt enkelt!
Så glad oktober på er, vi ses imorgon. Ciao! 

mysig höstlåt. 


Image_large
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0