Foodorgasm

Efter att ha hjälpt mamma handla i två timmar är ja hur hungrig som helst så unnar mig med lite goda mackor med rökt skinka, keso och paprika och lite citronpeppar på det! Dessutom köpte vi en massa saker som ja ska äta till min träning, bland annat mycket saker med protein i som kesella, keso m.m. Behöver det i min träning helt enkelt om ja nu ska köra på, dessutom ska jag börja äta mycket mer eftersom jag behöver gå upp i kilo (plus att ja kmr gå upp av musklerna lite) så de e  bara köra nu helt enkelt! 
Josefina min bästa vän skrev ett härligt inlägg om hur de känns att vilja gå upp i kilo m.m och att känna sig för smal. Läs det på hennes blogg här! 



Kommentarer
Postat av: Anonym

du är la inte underviktig!?:)

Svar: kunde vägt mer om man säger så! vill det iallafall :)
Kajsa

2012-09-28 @ 23:33:35
Postat av: Sara

Kan inte du visa ett inlägg där du visar alla dina höstjackor som du ska använda och var de är köpta? :)

Svar: jo det kan jag nog försöka göra! håll utkik :)
Kajsa

2012-09-29 @ 01:22:34
Postat av: Julia!

Du är absolut inte för smal!

Svar: inte för smal men jag hade gärna vägt lite till och haft lite mer hull!
Kajsa

2012-09-29 @ 13:32:59
URL: http://Littlefreak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0