Move it, shake it

Sorry för dålig update idag men slutade 4 och åkte till tobias en stund innan jag drog mig mot sportlife för att gå på yoga första gången i mitt liv! Måste säga att jag är positivt överaskad, vad gött det var! Stel fotbollspelare som jag är var de faktiskt riktigt gött att bli helt uttänjd och ska definitivt gå fler gånger och bli ännu vigare. TIPS!
Dessutom blev man helt go och lerlös i hela kroppen och väldigt pumsig så de va mysigt att gå på en lite senare tid! Så nu ska jag duscha och krypa ner i sängen, är helt slut :)
Kram på er! Kanske slänger in ett litet inlägg sen! 
Ciao 

för er som vill köra lite hemma så är denna väldigt lik de vi gjorde på sportlife :)


Kommentarer
Postat av: ylva

har du kvar din gamla blogg? :)

Svar: vad eller vilken menar du? :)
Kajsa

2012-09-25 @ 22:27:55
Postat av: ylva

kollade igenom din blogg lite, hamnade här randomligt haha!! stod att du hade en blogg innan denna iallafall.

Svar: aha.. jag tror jag tog bort den! eller alla har legat på den här bloggen i samma domän :)
Kajsa

2012-09-25 @ 23:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0