Om vi faller

fuuuck va kallt det är ute! Tur att jag köpte mig en ny jacka för i skinnjacka går inte längre, deprimerande nog..
imorgon blir det nya jackan, kan ju inte gå runt som en isglass. 
Igår gjorde vi ingenting speciellt jag och tobias, myste mest, kollade x-factor, åt avokado och sov tätt ihop för de va så kallt.. haha. Idag har vi däremot kollat tapeter till hans rum (han ska flytta till hus i björndalen och kommer va så jävla najs) och sedan kollade vi in huset också, kommer bli riktigt bra när dom fått i ordning allt!

Nu har jag myst till det i sängen med en massa ljus och te och ska plugga på redovisningen vi har imorn, så vi hörs senare helt enkelt! Ciaooo 

GRYM LÅT.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0