-

Några saker ni kanske inte visste om mig 

* Har skitsvårt att se folk jag inte känner så bra i ögonen, eller alltså prata med folk o se dom i ögonen. Det kan jag bara med folk ja litar på och verkligen tycker om. Även ibland får ja ont i huvudet när jag snackar med folk jag inte egentligen gillar. Konstigt, men sant.

* Jag hatar när andra människor petar mig i ansiktet eller tar i mitt ansikte, uuurk!


* Jag har väldigt lätt för att gråta. Gråter för allt typ, grät till och med till Hannah Montana filmen, gråter om ja inte hittar oboyen (om de e en riktigt risig dag) , ja gråter för allt helt enkelt!

* Varje gång jag äter något med dom skedarna vi har hemma rinner det alltid ner för hakan, vilket resulterar till många kaosade outfits på morgoen pga av att jag spillt sönder.. haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0