Alain Delon

Har precis suttit med lite lermask, härligt härligt. Ska väll snart kolla lite Sons of anarcy som typ blivit en rutin att göra innan jag somnar, men det är så himla bra. Har ni föresten också hört att en ny form av Sex and the city börjat? Den heter The Carrie diaries, en uppföljare typ av SATC när carrie var ung.. måste se denna såfort den kommer till sverige, om den inte finns online ngnstans. Ni alla vet nog hur mkt jag frossat i Satc! 
Imorgon ska jag plugga ännu mera matte och historia och kanske försöka ta en promenad, om jag nu ska börja komma igång o gå i skolan behöver jag nog "öva" lite typ innan. Känner mig verkligen som en gammal gumma.. 

hur som helst, hoppas ni haft en fin onsdag! Hörs imorn, ciao 

kanske borde försöka mig på  o skissa av den här tidlöse fransmannen, Alain Delon
Tumblr_lurhishg941qa6heqo1_1280_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0