Ja ska bära din last

Var på vårdcentralen i morse och tog äckliga prover vilket inte resulterade något. Blodvärdena var tydligen bra och resten får ja veta imorn. När ja kom hem dog jag typ, orkar ju knappt gå till köket så va skitjobbigt o vara därborta. Somnade med en gång. Nu ska ja försöka få i mig lite föda och sedan läsa lite historia, sen kommer mamma hem med lite nya skiss/rit grejor, har ju tappat bort alla mina såna saker. Bara blocken kvar typ. Ska bli lite kul att börja rita på riktigt, en ny liten hobby. Har ju älskat det sen jag var liten, men de var inte förän typ i 8-9 jag började få upp ögonen för det när man rent utsagt älskade bildlektionerna typ, måste väll ta vara på mitt MVG där :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0