Jag har lessnat på att vänta, ärligt talat jag är trött, du är ser blodrött jag ser rött, behöver nån som behöver mig

Jobbig dag idag, sovit dåligt inatt och är allmänt trött och har ont i huvudet. Skönt att vi slutade tidigt iallafall. Drog och fikade lite på Strandgatan med tjejerna, det var trevligt. Sedan hämtade jag och pappa upp syrran på torp och nu är det matlagning i hela huset här hemma, fisksoppa står på menyn, som jag längtat. Så ska umgås med familjen lite ikväll och sedan går jag nog ner till emilia och josefin en stund och umgås lite! Ha en fin kväll, hörs nog sen, ciao!



Kommentarer
Postat av: d

hej har din vän clara olsson en blogg?

Svar: nej !
Kajsa

2013-02-15 @ 18:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0