//Q&A//

Hur kommer din sommar att se ut ?
Hur skulle du beskriva din still , kläder och sånt ?
Hur vill du att din framtid ska se ut ?
Hur är din kontakt med dina vänner och umgås du med många ? Vem är din bästa vän ?
Svar:
*Min sommar kommer nog bestå av sommarjobb i kanske 3-4 veckor, sedan såklart många fester och grymt umgänge med de bästa vännerna, umgås med tobias, vara ute på kusten med familjen, åka till kusten bara jag och tobias, sedan hade de inte varit fel med lite tylösand o lite camping med gött sällskap i sommar! Är öppen för allt helt enkelt! :)
* Oj, jag vet inte riktigt vad jag har för stil. Men har nog som många andra lite blusar, jeans, koftor, i ljusa färger och ibland kör ja helsvart o tshirt, jag har en väldigt blandad stil! klär mig hur ja känner typ :) 
* Min framtid vill jag helst spendera tillsammans med någon jag älskar, gärna ha ett jobb jag också tycker om och som inte bara är ett knegarjobb för att få pengar, utan ett jobb man gillar! Innan ja får barn och sådant vill jag resa mycket och upptäcka världen. Vill dock inte gifta mig :)
* Jag har bra kontakt med mina vänner, har flera bästa vänner som står mig väldigt nära. Jag räknar inte vilka som är mina "bästa vänner eller bästisar" utan jag vet vilka som står mig nära och vilka som inte gör det och det är det som räknas. Vi är ju också ett gäng tjejer som umgås i skolan och på helger, festar ihop m.m och de är dom tjejkompisarna jag gillar mest och att umgås med! Sedan har jag en del härliga killkompisar med :)


Planer för sommaren?
Något mål detta året?
Vilka ämnen hade du mvg i nian?
favoritté?
hur viktigt anser du att utseendet är? :D
Svar :
* Läs där uppe!
Målet för mig detta året var att njuta av livet och ta hand om mig själv och uppskatta mig själv mer. Dessutom att träna var ju ett mål, men nu får jag vänta med träningen till kroppen återställt sig lite från körtelfebern. 
Engelska, Svenska, Bild, Religion, Geografi, Historia och Samhällskunskap! 
* Jag vet inte, det är klart man alltid vill se bra ut oavsätt. Och jag tror att hur mycket vi människor förnekar att det är "insidan som räknas" så tror jag inte ett dugg på det där. Det är klart som fan man vill se bra ut och letar efter någon som ser bra ut. Annars finns ju ingen attraktion alls! 

Hur mycket pengar får du varje månad?
Hur mycket väger du och hur lång är du?
Jättebra blogg förresten!
Svar :
* Jag får 1050 varje månad, studiebidraget alltså. sedan brukar ja alltid ha kvar lite från förra studiebidraget så det är lite pengar iaf :) Behöver dock ett JOBB!!
* Jag väger skitlite nu när jag gått ner så mycket från körtelfebern men annars väger ja runt 45-47, är ca 154 cm KORT. 

Har du och Tobias vart jätte nära på att göra slut nångång? Hur får ni erat förhållande hålla så länge?
Svar : Ja det har vi, ibland är vissa tider jobbigare än andra och man vet inte riktigt hur man ska ha det, men på något sätt antar jag att vi alltid respekterat varandra och ändå alltid förstått att vi helt enkelt vill vara med varandra. När vi varit nära på att göra slut har någon av oss eller båda insett att det inte är det rätta och att ingen av oss vill det. För att få det hålla länge behöver man hitta på saker, aldrig tröttna liksom, man måste respektera varandra och sluta klaga och rätta sig till småsaker, man ska bråka när man behöver det men inte i överdrift om saker som egentligen är en pyttesak! uppskatta varandra och ta hand om varandra :) Att inte ge upp för det minsta lilla ! 


Vad kan man köpa till sin pojkvän på alla hjärtans dag, och vad kan man hitta på? 
När man ska få p-piller, ringer man och bokar tid eller går dit? Följde tobias med dig? Sa du till dina föräldrar innan eller efter? 
Favoritmat? Har du bra betyg?
Svar : Bjud på middag! Antingen hemma eller ute någonstans, det tror jag skulle uppskattas! :) 
Ja man får ringa och boka en tid, enklast så. Nej det gjorde han inte, jag ville göra det själv. Och ja, jag berättade för mina föräldrar efteråt för det är klokt att göra det! 
Min favoritmat är nog när tobias gör kräftstjärtspasta som är lite extra stark! 
Jag tycker jag har helt okej bra betyg, lite blandade beroende på ämnen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0