Shine bright

Har duschat, o va skönt det var. att ha utsläppt hår typ, haha. Sedan åt jag o mamma och har haft lite fredagsmys. Kollar på någon film nu på 3an. Imorgon vid 2 ska jag pallra mig upp ur sängen och försöka piggna till lite, ska nämligen på lunchdejt med mina girls josefin och emilia + per. Känner att ja har rätt ont i kroppen så som sagt, kmr vara som en liten gammal gumma på stan. men har fan inte träffat brudarna på 1 månad nu!!! helt insane. Ska vara pigg för deras skull. Sedan på kvällen kommer tobias och vi ska laga lite god mat o mysa för det är ju våran 1,5 års dag! Så underbart. Jaja, vi hörs imorn, ha en fin kväll! 

ser ni?? växt som ogräs 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är per?:o ;)

2013-02-09 @ 16:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0