We will never look back

Jävlar vilken konstig natt. Somnade med lurarna lyssnandes på Tack för kaffet - podcast (som ni förövrigt måste lyssna på, så himla kul) iallafall, vaknade med ett ryck vid 7 och kunde inte somna om, så låg o lyssna ytterligare ett avsnitt. NU vaknade jag igen, halv 2. Shit, måste verkligen rätta till mina rutiner lite känner jag.
Ska iallafall snart äta och sen duscha som jag gör väldigt sällan nu när ja varit sjuk, haha, äckligt men det blir så. Därför har mitt hår växt som ogräs! Det är la iofs bra för håret att inte tvätta det eller gå o ha uppsatt hela tiden men nu har ja sån sjuk utväxt.. Jaja, får slinga såfort ja e på benen igen. 

Vi hörs sen! Ciao 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0