16:12

Har druckit en massa te och bara tagit det lugnt. Har fått så sjukt ont i halsen nu denna veckan och idag gör det svinont och halsen är helt svullen och tjock.. ska kolla upp detta eftersom de kan va halsfluss o skit. Riktigt tråkigt med tanke på att ja vill träna träna träna!
Men nu väntar jag på att pappa ska komma hem så ska vi åka ner och bowla 1 timma, efter de åker ja hem och tar de lugnt, får se om tobias kommer förbi kanske. Vi hörs sen, ciao!

Det var dessa produkter jag köpte som ja nu ska testa ett tag. Jätte naturliga hudvårdsprodukter utan massa skit och konserveringsmedel. Jag har testproverna som räcker kanske 6 veckor, som kostade 500 kr, medans man kan köpa stora pumpar och sådant för 300 kr styck. Ska ge detta en chans nu! Är trött på att testa ALLT på "hudvårdsmarknaden", så mycket pengar man kastat i sjön. Det är mitt tips till er som har känslig och dålig hy som jag, lägg pengar på några bra produkter istället. Skit i garnier, loreal och vad ni nu har. Hon som gjorde behandlingen på mig sa att genom att jag tvättat mycket med sånna skit produkter länge nu så har det torkat ut och förstört min hy mycket, den har blivit papperstorr och då producerar huden fett som ska täcka detta, och det är då man för överflödigt hudfett och så jobbigt som mycket finnar, plitor m.m. Så dessa produkter ska alltså ge min hud tillräckligt med fukt, samtidigt som den är luftig och öppnar upp porerna så dom inte blir tilltäppta. Plus att det naturliga inte gör min hy lika irriterad och röd. Bra va? 
Jag kunde även komma förbi när jag ville om jag hade frågor m.m, hon ville också att jag skulle komma förbi så hon kunde kolla hur det gått efter några veckor och själva resultatet. Ett annat märke jag också kan tipsa om är Dermalogica. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0