23:04

I brist på annat denna söndag har jag mest kollat filmer, serier och även fått tummen ur o skickat in två CV'n angående sommarjobb! Kände att det var bättre o vara ute lite tidigt så man vet lite vad som händer. Kanske lite för tidigt, men det skadar inte. Nu ska jag snart krypa ner i sängen o kolla lite mer Entourage. Det suger verkligen o ha körtelfeber, är så arg för att innan jag fick det hade jag precis kommit igång med träningen på riktigt, lagt upp schema och åt som jag önskade och började se en massa resultat, känns som gud straffar mig typ.. och efter detta kan man inte träna på väldigt länge samt att man måste ta leverprover o skit innan. FYFAN. Vill träna nu nu nu!  Jaja, godnatt med er, ciao . 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför "måste" du träna och vad menar du med att du ser resultat?

Svar: jag vill träna! Det har ju blivit en hobby och ett intresse och jag längtar till att få gymma igen! När jag menar att jag ser resultat så menar jag att träningen gjort sitt helt enkelt, att jag börjat se de muskler jag strävar efter och börjar helt enkelt se resultat! :)
Kajsa

2013-01-21 @ 01:08:51
Postat av: caroline

om man äter pencilin kan man väl gå i skolan iaf? det smittar ju inte då? :)

Svar: man får inget pencillin när man har körtelfeber eftersom det är ett virus, :( det som är så himla kasst!
Kajsa

2013-01-21 @ 10:29:23
Postat av: Anonym

Hej!
Det skulle vara roligt och intressant att se vad för slags träningsschema du har, typ vad du äter, vad du tränar (ben, armar, kondition) osv. Är själv väldigt intresserad av träning, men har inte riktigt hittat det rätta "schemat". Skulle behöva lite tips :)

Krya på dig!

Svar: Visst kan jag lägga upp det, men jag har inte direkt skrivit ner det utan haft det i huvudet typ. Sedan blir det inte alltid att man följer det, kanske ändrar ngn dag eller två. Men jag kan lägga upp det.Men grejen är ju att du ska skapa ett schema gjort för dig, dina mål, inte någon annans :) kram!
Kajsa

2013-01-21 @ 21:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0