//Q&A//

vet att du och tobias varit tsm länge nu ! och jag undrar.. vad är hemligheten till ett långt förhållande? man brukar ju oftast tröttna efter ett tag :) tacksam för svar!
Svar: Hej! Vi har ju varit tillsammans nu i snart i ett och ett halvt år och det säger ju sig självt.. det är klart man inte har bara bra och toppen hela tiden utan självklart har vi haft mycket nergångar och jobbiga tider då man varken vetat hur de ska bli, men eftersom det ändå hållit betyder det ju bara att vi vill vara tillsammans och att det är så vi vill ha det, och att vi älskar varandra. Så jag antar att det nästan är det som betyder mest och det som är hemligheten, så länge man orkar och så länge man älskar varandra och VILL ha varandra. Ta hand om varandra helt enkelt. 


Har du några bra filmtips som du kan lägga upp här på bloggen?:) och sen undrar jag vad du har använt för skor i höst och i vinter? Skulle vara kul med bilder på dom också!:)
Svar : Filmtips : En dag , Sahara, Law abiding citizen, Hela Sex and the city säsongen.. hm jag vet inte så mycket filmer faktiskt! Jag har fyra par vinterskor som jag använt, eller dom funkar lika bra på hösten och våren med tycker jag! Dom tre första är allihop från skopunkten, de sista paret ifrån bianco!



Vad har du gjort med ditt hår på den här bilden?:) vet att den är gammal, men hade du sånt hår då?;)
Svar: Ärligt talat så har jag inte gjort något med håret på den bilden, självfall helt enkelt! Kommer ihåg att jag valde den kvällen att bara låta det vara :) Jag har fortfarande sånt hår ja, vågigt liksom. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0