Världens bästa pappi!

Haft en liten far och dotter dag idag, och det har varit mysigt ! Vart och käkat och lite så. Snart kommer tobias hit och vi ska ha lite fredagsmys! 

Får jämt o ständigt höra hur min pappa är väldigt lik björn skifs, själv tyckte jag mycket de som yngre då pappa hade blont hår men nu när det är mörkare och (börjar bli lite grått) så vet jag inte, men det är ändå lite kul! Pappa har själv berättat att flera har frågat under åren på stan m.m om autograf eller om de verkligen är björn skifs .. vad tycker ni?

Dom två första bilderna är på min pappa som ung och den sista på själva björn skifs :)
Förövrigt har jag världens skönaste farsa ♥





Kommentarer
Postat av: pappa

Tack , det var fint skrivet...älskar dig oxå!!

2013-01-06 @ 21:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0