When the truth came out of this

Sov till 10 ungefär och duschade och åt en megagod frukost (turkisk yoghurt med banan och kanel, räkmacka sen igår och en stor kopp te). Sedan åkte jag och morsi iväg till stan för o kolla på en ny lampa till mitt fönster, hittade en rätt så bra så fick ta hem o testa lite för o se! Efter detta hade jag ju bokat in mig på den där ansiktsbehandlngen, vilket var riktigt bra. Över förväntningarna! Hon berättade exakt vilken hudtyp jag hade, mina problem och what to do. Så vi köpte lite test produkter o testa med o "starta om med" så nu kastar ja all annan skit. Gött! Har någon grej nu i ansiktet, någon slags oljemask och kräm så får inte sminka mig eller så på hela dan, men det gör inget för jag ska ändå inte göra så mycket. Nu blir det käk och sedan får jag se, kanske en mysig film? 

Apelsinvatten är det nu som gäller! TESTA , supergott och healthy 





Kommentarer
Postat av: Anonym

vart gjorde du ansiktsbehandlingen??

Svar: Zandhoff och C:o ! :)
Kajsa

2013-01-12 @ 14:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0