Yoga

Kom hem från gymmet för en liten stund sen, har ätit lite gott och har precis krypit ner i sängen för o kolla lite tv och sen sova. Riktigt skönt var det med yoga! Ska absolut gå nästa tisdag. Imorgon är det skola, men gött me sovmorgon till 10. Sedan direkt efter ska jag gymma hade jag tänkt! Imorgon är det också min och tobias dag, 17 månader tillsammans. Så jävla glad att jag har dig ♥

Men hur som helst, tycker ni verkligen ska testa på yoga! I början är det lite knepigt men man kommer in i det och det är riktigt avslappnande och skönt! Man blir verkligen helt död i kroppen efteråt, på ett bra sätt. Ytterligare ett tips!

Tumblr_mg8lmvmk091qlmuobo1_500_large



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej! Jag har en fråga om din träning, gymmar du bara eller kör du gruppass oxå? Och vart tränar du? :) bra blogg!

Svar: Hej! Ja kör mest gym, har gått på en del pass och det är riktigt kul men blir ändå mer gym! Jag tränar på sportlife, både i stan och på kardanvägen.
Kajsa

2013-01-08 @ 21:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0