22:09

Hahahah kan inte sluta skratta åt mig själv och den här bloggen dessa senaste veckor och dagar, har varit såå ouppdaterad med allt som har med internet att göra! Har jobbat, sovit och solat de få soltimmarna jag fått. Men idag va jag faktiskt ledig och passade på o ligga o pressa heeeela dagen. gott det! Imorgon väntar mer jobb och så kommer det även bli veckan som kommer!

Gyllene tider var iallafall underbart o hade en hur go kväll som helst tillsammans med tobias och vänner, världens bästa sommarkväll! Så jag har allt haft det gött emellan jobb och stress med, sommaren är sommaren liksom!
Har mycket kul på G också, men det får ni väll veta när de väl sker! Ses o hörs babes, pusss

lite instabilder

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0