-

Så fruktansvärt lycklig att du är min, du är det finaste man kan önska sig. Världens underbaraste pojkvän. 
Du är det första jag tänker på när jag vaknar upp och det sista jag tänker på i slutet av dagen. Och in the end kommer du alltid vara en stor del av hela mig. Vi har gått igenom så mycket och du har gjort mig till en helt ny människa, you brought out the best of me. Bara sådär. Så sjukt att man kan älska någon så här mycket. Du betyder allt för mig och att inte ha dig i mitt liv skulle inte fungera. Du och jag, i snart två år, och jag som aldrig trodde jag skulle falla för dig, och nu älskar jag dig bara mer o mer för var dag som går. Min finaste. Hoppar du hoppar jag
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

aww gulligt skrivit! :)

Svar: haha :)
Kajsa

2013-06-24 @ 13:10:22
URL: http://aboutrebeccaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0