Glossybox

Hej på er! Försökte blogga förut via mobilen men det ville inte ge med sig. Hur som helst gick talet idag jättebra, är nöjd! Hoppas på ett bra betyg nu också :) Efter skolan drog jag och fikade med emilia och sedan kom även josefin, satt och snackade lite med ceasar och julius med, det var trevligt! Åkte hem och pluggade matte och nu ikväll blev det en lång go dusch. Känner även att mina körtlar i halsen svullnat upp igen och gör rätt ont, alltså vad vill min kropp egentligen, vi tål ju knappt varandra.. 

Min glossybox kom idag också! Det fick jag av tjejerna (en av de alla presenterna ja fick av dom), det är som en prenumeration men istället för en tidning får man en box hem med lite smink varje månad! kommer få två boxar till. Den jag fick denna månaden var ett läppstift i (jättefint), tandblekning, nagelserum och showergel som luktade jättegott, bra saker i en fin låda! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0