It's hardly a secret

Mysig kväll hos mormor och nu ligger jag i sängen och degar! Ska leta rätt på träningskläderna eftersom jag och anna ska gymma imorgon bitti, ska bli så jävla skönt o bara sätta foten inne på gymmet igen efer 3 månader, känn min lycka liksom! Att innan varit på gymmet ofta o varit råtaggad o sett massa resultat o sen bara bli sjuk i 3 månader.. varit så jäkla jobbigt men nu ska jag försöka börja igen och få fram allting igen! ska bli så sjukt gött. 
Så nu ligger jag och lyssnar på go musik och bara taggar livet. Puss på er

lyssnaaaaaaa 

lite bilder från helgen


Kommentarer
Postat av: Klara

Hej! När du berättade om att du hade sålt massa på loppis, vart stod du då? Var det ett bra ställe och hur funkade det? Kram!

Svar: Det var vår gamla granne som hade lite premiäröppning för hans kyrka han köpt (som ska bli vandrarhem) o då frågade han mig om ja ville stå lite loppis där, kanske kommer det bli så igen någon gång men det var mest en engångsgrej! men finns ju massa olika loppisar o stå på, I båberg brukar dom ha ibland :)
Kajsa

2013-04-01 @ 12:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0