Lite nytt innan läggis

Lite nytt i garderoben! Två toppar som ja beställt från missguided kom idag, så nöjd är jag! dom satt verkligen perfekt och hur enkla men snygga som helst! Den svara är en body. 
Sedan när jag var hos tobias så fick jag ett superfint halsband och örhängen av hans mamma och stefan, lite födelsedags present, så fina!! kommer användas mycket flitigt. Halsbandet har en lång kedja vilket var dösnyggt. 
Vad tycker ni?

Nu blir det sängen dirr, febern står på 37,3 och jag som brukar ha 36 annars känner mig rätt död, men lite gos av älsklingen gjorde iallafall susen. Puss på er och godnatt

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, superfint halsband! Är det edbladh?

Svar: Det stämmer bra det! :)
Kajsa

2013-03-21 @ 10:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0