Purple rain

Skön helg på kusten med kusiner och släkten! Fint väder har det varit också, skönt med lite vårvärme och frisk luft. Nu är jag hemma igen och ska käka lite innan det bär av för lite övningskörning kanske och vid 5 är vi bjudna till mormor på lite käk, fan va man käkat nu på påsk.. jaja! Ha en fin söndag!  Puss

Fick denna jackan av kusinernas mamma, satt som en smäck och blir najz till våren nu! Har aldrig haft lila förut men tyckte det passade riktigt bra faktiskt, snygg!! Från Lindex





Kommentarer
Postat av: Sandra

Var har du köpt "glasögon smycket"? Bra blogg! Kram<3

Svar: det är ett senilsnöre och på hänger ett litet silverhjärta, jag fick det av min faster i julklapp så har faktiskt ingen aning om var hon köpt det men om jag inte minns fel gjorde hennes UF-företag sånna! Men finns o köpa lite överallt tror ja, kolla ur o penn :)
Kajsa

2013-03-31 @ 23:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0