two times is not enough

Åh vilken jävla skön kväll vi hade igår! Mycket skratt, de goaste vännerna i universum, massa fina presenter fick jag med, och då menar jag verkligen massor. Så underbara människor har jag till vänner, det är fan det bästa man kan ha. Vi dansade, sjöng högt och falskt, firade mig till 100 % (även om jag inte fyller förän imorn) Tack för en underbar kväll helt enkelt, ni är guld värda. 

Vaknade upp med tobias vid min sida av pussar och gos och sedan har vi bara gosat och myst hela morgonen, han åkte nyss och jag ska försöka sätta igång lite med psykologi plugg, hur det nu ska gå. 
Bilder på kvällen får ni en annan dag eller senare, har inga själv så får skrapa ihop lite av alla som var här. Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0